Marianne Kraster
De zichtbare werkelijkheid is vrijwel altijd de aanleiding van een schilderij, al uit zich dat meestal in een abstracte compositie.
De zichtbare werkelijkheid is vrijwel altijd de aanleiding van een schilderij, al uit zich dat meestal in een abstracte compositie.
studeerde aan de Nieuwe Akademie Utrecht (NAU). Haar vrije werk ziet ze als een verkenningstocht naar wat tekenen kan zijn: “Ik maak tekeningen, collages en installaties. Soms piepklein, soms ruimtevullend.
Geboren te Amsterdam. Pedagogische Academie, Gerrit Rietveld Academie en LO-Akte Tekenen bij kunstenaar/graficus Ploos van Amstel.
(1958) is een handige creatieve dondersteen met groene vingers. Studio Bold58 is haar atelier op de zolderverdieping van haar tuinhuis.
Ik maak grote en kleine beelden van vrouwenfiguren die een lichaamstaal hebben. Zonder gezicht, zodat de aandacht bij de houding blijft.
Michael Beer werkt samen met Miriam Kemperman in het atelier TEKEN.
werkt samen met Michael Beer in het bedrijf Teken, ontwerpen en beeldende kunst. ‘Ik houd me voornamelijk bezig met design en ontwerpen,’ zegt Miriam. ‘Alles om ons heen is ooit een keer bedacht.
werkt met wol, zijde en vezels die ze vervilt tot monumentale kleurrijke sieraden en wandpanelen. Samen met Els Bottema (Atelier Vuurwater) maken ze urnen en herinneringsdoosjes.
Onder het motto ‘Tijd is mijn vriend’ zet Monique Bosch gedachten om in beelden. Dit proces slingert als een rivier door het landschap van haar leven en brengt rust.
Nana Ruegebrink is een contemporaine kunstenares die is geboren op 27 augustus 1970 in Loenen. Haar neo expressionistische werk heeft een speelse en expressieve stijl en roept een gevoel van verrukking op. De hybride tekeningen zijn levendig en kleurrijk. Ze hebben vaak organische vormen en lijnen en zijn geïnspireerd door de natuurlijke wereld. Zij maakt… Lees verder »